II Pracownia Bioniki
prof. dr hab. Wojciech Hora
dr inż. arch. Filip Żuchowski
Celem kształcenia w Pracowni jest wypracowanie u studenta indywidualnej metody / procedury projektowo-analitycznej jako procesu świadomej kreacji, tożsamej dla projektowania i innych rodzajów działalności projektowej. Proces ten jest uwarunkowany indywidualnymi cechami studenta, takimi jak: wrażliwość, pułapem intelektualnym, rozwinięte zdolności rozumienia zagadnień projektowych. Zakładamy, że po ukończeniu kursu w Pracowni studenci będą wyposażeni w wiedzę, która uczyni z nich jednostki twórcze, zdolne do budowania nowych rzeczywistości, rozumienia ich istoty oraz wyposaży ich w narzędzia pozwalające poruszać się wśród różnych mediów, środków wyrazu i technologii. Poznanie powyższych założeń prezentowanej definicji i zrozumienie ich poprzez ćwiczenie analityczno-projektowe ma uaktywnić w studentach zestaw umiejętności niezbędnych do zrozumienia otaczającej ich przestrzeni materialnej.

Lena Balcerak

Lena Balcerak

Lena Balcerak

Lena Balcerak

Lena Balcerak

Lena Balcerak

Roksana Cichocka

Agata Eliks

Agata Eliks

Agata Eliks

Agata Eliks

Agata Eliks

Roksana Pacyńska

Roksana Pacyńska

Roksana Pacyńska

Roksana Pacyńska

Anna Sosnowska

Anna Sosnowska

Anna Sosnowska

Anna Sosnowska

Yang Yizhou

Dorota Bohušová

Agnieszka Ciąder

Julia Kaczmarek

Julia Nowak

Aleksandra Staszewska i Mateusz Żurowski

Aleksandra Miechowicz