II Pracownia Architektury Wnętrz
prof. dr hab. Marta Weronika Węcławska-Lipowicz
dr Marta Brennenstuhl-Bludnik, asyst.
PIĘKNY znaczy ŁADNY, ŁADNY znaczy zawierający w sobie ŁAD, porządek i harmonię.
W pracowni próbujemy poszukiwać PIĘKNA czyli tego wewnętrznego ŁADU rzeczy, przestrzeni i form. Studiujemy kulturowe konteksty architektury, odwołujemy się do klasycznych kategorii. Uczymy się dostrzegać i cenić wartości zastane aby dojrzale tworzyć nowe.
Zadania dotyczą kreacji przestrzeni, architektury, architektury wnętrz , detali wnętrza, wystawiennictwa. Zrozumienie jedności przestrzeni i związków między zewnętrzną a wewnętrzną formą w architekturze oraz relacji między konstrukcją, funkcją i formą ma zasadnicze znaczenie. Często podejmowane są tematy związane z adaptacją, działaniami wobec i w obrębie obiektów zabytkowych. Umiejętność odczytania kontekstu i podjęcia twórczego dialogu jest priorytetem. Problematyka ćwiczeń uwzględnia rok studiów, kierunek, własne predyspozycje studentów. Tematy formułowane są, więc problemowo, aby umożliwić studentom jak najbardziej indywidualną wypowiedź.

Wiktoria Bartczak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Wiktoria Bartczak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Wiktoria Bartczak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Dominika Strzelecka, III rok, I stopnia, pracownia kierunkowa

Dominika Strzelecka, III rok, I stopnia, pracownia kierunkowa

Dominika Strzelecka, III rok, I stopnia, pracownia kierunkowa

Dominika Strzelecka, III rok, I stopnia, pracownia kierunkowa

Agnieszka Bieniek, I rok, II stopnia, pracownia uzupełniająca

Iga Warchałowska, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa

Iga Warchałowska, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa

Wiktoria Wójcik, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Wiktoria Wójcik, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Kacper Kokociński, II rok, II stopnia, pracownia uzupełniająca

Maria Szczerek, II rok, II stopnia, pracownia uzupełniająca

Natalia Stępień, II rok, II stopnia, pracownia uzupełniająca

Aleksandra Nawrot, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Aleksandra Nawrot, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa


Małgorzata Bizunowicz, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Małgorzata Bizunowicz, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Małgorzata Bizunowicz, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Wiktoria Bartczak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Wiktoria Bartczak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Wiktoria Bartczak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Wiktoria Bartczak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Wiktoria Bartczak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Małgorzata Bizunowicz, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

„Bezmiar”. Projekt przestrzeni do odczuwania nieskończoności.
Małgorzata Bizunowicz, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa

Dominika Strzelecka, III rok, I stopnia, pracownia kierunkowa

Dominika Strzelecka, III rok, I stopnia, pracownia kierunkowa