W pracowni podejmowane są tematy związane z szeroką problematyką architektury wnętrz i wystawiennictwa. Założeniem programowym jest nieskrępowany stereotypami rozwój osobowości twórczej. Od studentów oczekujemy otwartości na współczesne potrzeby człowieka. Zachęcamy do podejmowania tematów prowokujących, kontrowersyjnych i ważnych społecznie. Zwracamy również uwagę na nierozerwalny związek pomiędzy funkcją, formą, a otoczeniem. W pracowni obowiązują dwie grupy tematyczne ćwiczeń projektowych. Dotyczą one zagadnień związanych z wystawiennictwem oraz przestrzeniami publicznymi i prywatnymi. Oprócz nowatorstwa koncepcji i innowacyjnego podejścia do projektowania stawiamy na rozwoju myślenia o technicznej stronie projektu.
Kinga Wujec, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Czytelnia – projekt adaptacji budynku Starej Papierni przy ulicy Szyperskiej w Poznaniu na przestrzeń czytelni.Kinga Wujec, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Czytelnia – projekt adaptacji budynku Starej Papierni przy ulicy Szyperskiej w Poznaniu na przestrzeń czytelni.Julia Mielcarek, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Mleczarnia – projekt wnętrz przy ulicy Mielżyńskiego 29 w budynku Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk.Julia Mielcarek, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Mleczarnia – projekt wnętrz przy ulicy Mielżyńskiego 29 w budynku Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk.Julia Mielcarek, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Mleczarnia – projekt wnętrz przy ulicy Mielżyńskiego 29 w budynku Poznańskiego Towarzystwa Przyjaciół Nauk. Nawojka Łukuć, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | A+Z – projekt wnętrz apteki z zielarnią w Poznaniu przy ul. Kraszewskiego.Nawojka Łukuć, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | A+Z – projekt wnętrz apteki z zielarnią w Poznaniu przy ul. Kraszewskiego.Wiktoria Wójcik, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Muzeum Emocji. Wiktoria Wójcik, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Muzeum Emocji.Mateusz Sak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Synergia – projekt adaptacji budynku Betonhaus, znajdującego się w Parku Thomasa Woodrowa Wilsona w Poznaniu na przestrzeń coworkingową. Mateusz Sak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Synergia – projekt adaptacji budynku Betonhaus, znajdującego się w Parku Thomasa Woodrowa Wilsona w Poznaniu na przestrzeń coworkingową.Mateusz Sak, I rok, II stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Synergia – projekt adaptacji budynku Betonhaus, znajdującego się w Parku Thomasa Woodrowa Wilsona w Poznaniu na przestrzeń coworkingową.Kinga Wujec, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Pawilon targowy.Julia Mielcarek, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Tężnia.Nawojka Łukuć, II rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Kontrast-połączenia.Marcelina Nowaczewska, III rok, I stopnia, pracownia kierunkowa, studia stacjonarne | Przejście.Zuzanna Błoszyk, I rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Połączenie – koncepcja wystawy upamiętniającej 63 dni Powstania Warszawskiego. Jan Kielczyk, I rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Połączenie – projekt obiektu usługowego.Dominika Królikowska, I rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Połączenie – mikrodom mieszkanie dla współczesnego nomady. Kaja Kowalska, I rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Światło i liniaKinga Jaźwiec, I rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Połączenie – projekt przestrzeni, która łączy w sobie grę światła, naturalnej zieleni oraz architekturę.Magdalena Bobrek-Worchacz, I rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Połączenie – przestrzeń sprzyjająca kontemplacji.Magdalena Bobrek-Worchacz, I rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Połączenie – przestrzeń sprzyjająca kontemplacji.Weronika Wawrzyniak, I rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Połączenie – instalacja poruszająca temat negatywnego wpływu działalności ludzi na bioróżnorodność skupiając się na ptakach.Jakub Gieryn, II rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Contrast – obiekty wirtualne.Jakub Gieryn, II rok, II stopnia, studia niestacjonarne, pracownia kierunkowa | Contrast – obiekty wirtualne.