Pracownia Otwartych Interpretacji Sztuki
prof. dr hab. Rafał Łubowski
mgr Aleksander Radziszewski, as.
Pracownia Otwartych Interpretacji Sztuki WEAiK UAP zaprasza do reinterpretacji motywów i konwencji sztuki dawnej i współczesnej oraz jest w pełni otwarta na własne poszukiwania twórcze osób studiujących ze wszystkich kierunków uczelni.
W Pracowni wykorzystywać można rozmaite tradycyjne i niekonwencjonalne media. Pracownia nie podaje ściśle określonych tematów, lecz ogólne problemy, które mogą stawać się punktem wyjścia do tworzenia rozmaitych w charakterze wypowiedzi twórczych.
Hanna Muszyńska (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), Okładka publikacji internetowej pt. „Artyści, Artystki”, 2024, zob. https://heyzine.com/flip-book/d2920c1069.html

Ewa Kralewska (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), „Hommage à Edward Hopper (Samotność)”, fotografia, możliwe różne formaty odbitek, 2024

Weronika Jankowska (II rok, studia II stopnia, Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii), Wizualizacja potencjalnej ekspozycji pracy pt. „Profundum Luminosum” z 2024 roku w wersji wielkoformatowej

Mikołaj Kaczmarski (II rok, jednolite studia magisterskie, Wydział Malarstwa i Rysunku), „Przejście”, animacja cyfrowa, 2024

Weronika Jankowska (II rok, studia II stopnia, Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii), fragment pracy pt. „Profundum Luminosum”, grafika cyfrowa, możliwe różne opcje wielkości wydruku, 2024

Patrycja Pirucka (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), „Krab”, grafika cyfrowa emitowana na ekranie monitora, 2024

Aneta Koźlarek-Ciesielska (II rok, studia II stopnia, Edukacja Artystyczna), „Maska-Autoportret”, gips, wys. ok 25 cm, 2024

Olga Przepiórka (II rok, studia I stopnia, Kuratorstwo), z serii „Hommage à Cindy Sherman”, fotografia, możliwe różne opcje wielkości odbitki, 2024

Mikołaj Kaczmarski (II rok, jednolite studia magisterskie, Wydział Malarstwa i Rysunku), fotografia autorskiego obiektu pt. „Antyram”, 2024

Zuzanna Maciejewska (III rok, studia niestacjonarne I st., Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii), z serii „Architektoniczne ingerencje III”, grafika cyfrowa, 2024

Amelia Olejniczak (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), „Izolacja”, tryptyk, możliwe różne wielkości wydruków na PCV, 2024

Bartosz Roszak (III rok, studia niestacjonarne I st., Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii), z serii „Entropia obrazu”, grafika cyfrowa, możliwe różne wielkości wydruków, 2024

Paulina Piwowarczyk (III rok, studia niestacjonarne I st., Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii), „Bez (P)oparcia”, grafika cyfrowa, możliwe różne wielkości wydruku, 2024

Katarzyna Kwiatkowska (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), „Hommage au XIXe siècle (Hołd dla wieku XIX) – Ćmy”, grafika cyfrowa, wydruk na papierze, 40×30 cm, 2024

Patrycja Pirucka (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), „MA (+/-przestrzeń)”, grafiki cyfrowe (parafrazy dzieła Hasegawy Tohaku), wydruki na papierze, różne opcje wielkości wydruków, 2024

Małgorzata Sommerfeld (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), z serii „Fotografie wanitatywne”, 50×50 cm, 2024

Karolina Paczewska (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), „Muza (Jane Morris)”, grafika cyfrowa na podstawie autorskiego rysunku, 50×50 cm, 2024

Aleksandra Suproń (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), „Pudełko”, film czarno-biały, 2024, link do filmu:https://drive.google.com/file/d/1wt64_RJf5n8KGypf3S63L_v6feAVRccR/view?usp=sharing

Olga Przepiórka (II rok, studia I stopnia, Kuratorstwo), z serii „Hommage à Cindy Sherman”, fotografia, możliwe różne opcje wielkości odbitki, 2024

Hanna Muszyńska (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), Okładka publikacji internetowej pt. „Wielcy Artyści”, 2024, zob. https://heyzine.com/flip-book/7d102cf398.html

Olga Przepiórka (II rok, studia I stopnia, Kuratorstwo), z serii „morfing”, fotografia, możliwe różne opcje wielkości odbitki, 2024

Karolina Ostrowska (III rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna), z serii „Hommage à Mapplethorpe”, fotografia, możliwe różne opcje wielkości odbitki, 2024

Julia Kubera (III rok, studia niestacjonarne I st., Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii), „MODUS”, fotografia, możliwe różne opcje wielkości odbitki, 2024

Yaryna Surminska (II rok, studia I stopnia, Edukacja Artystyczna) „Miasto (Hommage à Moї Ver)”, grafika cyfrowa, możliwe różne opcje wielkości wydruku, 2024

Dalszy ciąg wystawy końcoworocznej:
https://drive.google.com/drive/folders/1U3eYfZDnJlllPlXDuk-xaXZVX4tJfcoW?usp=sharing