Projektowanie Wstępne
mgr Joanna Lisiecka
W ramach zajęć z projektowania wstępnego studenci zapoznali się z procesem projektowym na podstawie wspólnie realizowanego tematu “Integracja międzypokoleniowa” dedykowanemu wnętrzom prywatnym. W ramach zajęć prowadzone były zajęcia warsztatowe w grupie, jak również indywidualne korekty rozwoju konceptów projektowych. Jako najważniejsze można wymienić zdobycie umiejętności definiowania problemów projektowych, badania i poszukiwania rozwiązań poruszanych zagadnień, research, budowa moodboardu, programu projektowego, komunikacja projektu i procesu, podstawy modelowania w skali 1:1 i modelowania 3D, podstawowy rysunek techniczny, weryfikacja konceptów. Prace projektowe w swoim zamiarze ulegały ewaluacjom na zasadach przyczynowo- skutkowych, funkcjonalnym obserwacjom makiet i modeli w skali. Część z studentów w ramach prac wykonała modele koncepcji w zastępczych bądź docelowych materiałach w skali 1:1. Podsumowaniem jest zbiór plansz oraz prezentacji procesu.
Czas trwania zajęć to cały rok akademicki.