∧
Komputerowe Wspomaganie Projektowania
mgr Przemysław Matejko
mgr Marta Brennenstuhl-Bludnik, asyst.
mgr Tadek Rzewuski, asyst.
Głównym zadaniem Wydziałowego Laboratorium Komputerowego jest zapoznanie studentów z oprogramowaniem komputerowym wykorzystywanym przy pracy projektowej. Rozwijanie umiejętność technicznej i manualnej, a także budowanie twórczego podejścia do projektowania.
Wiedza zdobywana jest za pośrednictwem wykładów, ćwiczeń oraz konsultacji mających przygotować studenta do samodzielnej i profesjonalnej pracy projektowej z użyciem danego oprogramowania. W pierwszym etapie edukacji, na studiach I stopnia studenci poznają programy do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej, rastrowej oraz programy wykorzystywane do dwuwymiarowego i trójwymiarowego wspomagania projektowania i tworzenia dokumentacji technicznych. Studenci poznają również oprogramowanie przeznaczone do tworzenia grafiki 3d oraz animacji. II stopień studiów jest czasem poświęconym pogłębianiu zdobytej już wiedzy.
Magdalena Czubla. Plakat – projekt realizowany w programie Photoshop, I rok I st. Agnieszka Bieniek. Pocztówka architektoniczna – projekt realizowany w programie Illustrator, I rok I st. Wiktoria Bartczak. Pocztówka architektoniczna – projekt realizowany w programie Illustrator, I rok I st. Gabriela Kowacka. Pocztówka architektoniczna – projekt realizowany w programie Illustrator, I rok I st. Wiktoria Wójcik. KODA house – projekt realizowany w programie Archicad + Photoshop, I rok I st. Maciej Kozłowski. KODA house – projekt realizowany w programie Archicad + Lumion, I rok I st. Emil Michalczewski. Postprodukcja – projekt realizowany w programie 3ds Max + Photoshop, I rok II st. Krupinskaya Alina. Wizualizacja Kuchni wg referencji – projekt realizowany w programie 3ds Max, II rok I st. Viktoryia Kosarava. Wizualizacja łazienki wg referencji – projekt realizowany w programie 3ds Max, II rok I st. Bukovetska Yuliia. Wizualizacja mieszkania – projekt realizowany w programie 3ds Max, I rok II st. Zuzanna Świętek. Wizualizacja łazienki wg referencji – projekt realizowany w programie 3ds Max, II rok I st. Karolina Derda. Witryna sklepowa – projekt realizowany w programie 3ds Max, II rok I st. Julia Graczyk. Witryna sklepowa – projekt realizowany w programie 3ds Max, II rok I st. Aleksandra Matusiak. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Aleksandra Matusiak. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Karen Ataman. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Katarzyna Marciniak. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Katarzyna Marciniak. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Magdalena Anzorge-Kurowska. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Alicja Nalikowska. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Laura Adamczyk. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Karolina Hadrich. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Weronika Zboińska. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st. Adriana Prochwicz. Wizualizacja projektu z pracowni kierunkowej. Projekt realizowany w programie 3ds Max, III rok I st.