Pracownia Znaku i Identyfikacji
dr hab. Wojciech Janicki prof. UAP
ID Pracownia – Pracownia Znaku i Identyfikacji powstała w 2010 roku. Jej celem jest kształcenie umiejętności w zakresie projektowania znaków i systemów identyfikacyjnych o rozmaitym charakterze.
Ogólna formuła przedmiotu
Ćwiczenia praktyczne poprzedzone wprowadzeniem teoretycznym. Tematy realizowane w oparciu o brief projektu, indywidualne konsultacje i korekty. Otwartość na autorskie poszukiwania graficzne. Pracownia regularnie podejmuje współpracę z firmami i instytucjami realizując projekty zamawiane o charakterze komercyjnym no. kampanie reklamowe produktów, usług, wydarzeń.
Tematy są realizowane jako ćwiczenia semestralne lub konkursy zamknięte dla studentów Pracowni.
Program Pracowni obejmuje:
• zasady projektowania znaku, • zasady projektowania systemu identyfikacji, • specyfikacja techniczna (księga znaku/id), • ux i service design, • kampanie reklamowe produktów, usług, wydarzeń, • projektowanie interdyscyplinarne, • terminologia i metody pracy, • trendy i historia designu (prezentacje), • eksperyment graficzny.
Katarzyna Wit Sounds Shaping Festival Antoni Kwiatkowski Motobecane rebranding Karolina Jastrzębska To bee or not to bee Hanna Konopka To jest lakier-marka w social mediach Jakub Kwiatkowski To bee or not to bee Zuzanna Szczepanik My Story Gabriela Patro Elementy aplikacji muzycznej Patrycja Walczak Re-USE marka ekologiczna Marta Jerzmanowska To bee or not to bee Hanna Konopka Klejownik-survival pack Patrycja Walczak To bee or not to bee Agata Osiadło To bee or not to bee Antoni Kwiatkowski Marka personalna Adrianna Konieczna Gra karciana Agata Osiadło Gra karciana Jakub Franczak Festiwal animacji Hanna Konopka Co te baby – kampania społeczna Weronika Jaźwińska Kampania społeczna Gabriela Patro To bee or not to bee Olivia Fouka Survival Kit Marta Jerzmanowska Tea-riffic Patrycja Walczak Akcja – maraton kulturalny