∧
Pracownia Znaku i Typografii
prof. dr hab. Krzysztof Kochnowicz

Kapibardo; font inspirowany kapitałą lombardzką; Grzegorz Komarec;
I st. 3 rok
Kapibardo; font inspirowany kapitałą lombardzką; Grzegorz Komarec;
I st. 3 rok
Flower Power; identyfikacja marki; Julia Apola; I st. 2 rok 
Flower Power; identyfikacja marki; Julia Apola; I st. 2 rok 
Flower Power; identyfikacja marki; Julia Apola; I st. 2 rok 
Flower Power; identyfikacja marki; Julia Apola; I st. 2 rok 
Debiutantka Regular; projekt fontu; Joanna Danak; I st. 2 rok 
Debiutantka Bold; projekt fontu; Joanna Danak; I st. 2 rok 
Bar Mleczny; identyfikacja marki; Daria Deleżuch; I st. 2 rok 
Bar Mleczny; identyfikacja marki; Daria Deleżuch; I st. 2 rok 
Cumy; projekt fontu; Agnieszka Kotowska; I st. 2 rok 
Cumy; projekt fontu; Agnieszka Kotowska; I st. 2 rok 
Cumy; projekt fontu; Agnieszka Kotowska; I st. 2 rok 
Cumy; projekt fontu; Agnieszka Kotowska; I st. 2 rok 
Arszenik; projekt fontu; Antoni Szydłowski; I st. 3 rok 
Projekt fontu; Daria Deleżuch; I st. 2 rok 
Projekt fontu; Malwina Jungermann; I st. 2 rok 
Szykownia; projekt fontu; Katarzyna Szykowna; II st. 2 rok 
Szykownia; projekt fontu; Katarzyna Szykowna; II st. 2 rok 
Marina; projekt fontu; Agnieszka Jankowska; II st. 1 rok 
Unda; projekt fontu; Weronika Zięba; II st. 1 rok