∧
Pracownia Znaku i Typografii
prof. dr hab. Krzysztof Kochnowicz
Kapibardo; font inspirowany kapitałą lombardzką; Grzegorz Komarec;
I st. 3 rokKapibardo; font inspirowany kapitałą lombardzką; Grzegorz Komarec;
I st. 3 rokFlower Power; identyfikacja marki; Julia Apola; I st. 2 rok Flower Power; identyfikacja marki; Julia Apola; I st. 2 rok Flower Power; identyfikacja marki; Julia Apola; I st. 2 rok Flower Power; identyfikacja marki; Julia Apola; I st. 2 rok Debiutantka Regular; projekt fontu; Joanna Danak; I st. 2 rok Debiutantka Bold; projekt fontu; Joanna Danak; I st. 2 rok Bar Mleczny; identyfikacja marki; Daria Deleżuch; I st. 2 rok Bar Mleczny; identyfikacja marki; Daria Deleżuch; I st. 2 rok Cumy; projekt fontu; Agnieszka Kotowska; I st. 2 rok Cumy; projekt fontu; Agnieszka Kotowska; I st. 2 rok Cumy; projekt fontu; Agnieszka Kotowska; I st. 2 rok Cumy; projekt fontu; Agnieszka Kotowska; I st. 2 rok Arszenik; projekt fontu; Antoni Szydłowski; I st. 3 rok Projekt fontu; Daria Deleżuch; I st. 2 rok Projekt fontu; Malwina Jungermann; I st. 2 rok Szykownia; projekt fontu; Katarzyna Szykowna; II st. 2 rok Szykownia; projekt fontu; Katarzyna Szykowna; II st. 2 rok Marina; projekt fontu; Agnieszka Jankowska; II st. 1 rok Unda; projekt fontu; Weronika Zięba; II st. 1 rok