Komputerowe Wspomaganie Projektowania – Scenografia
mgr Marta Brennenstuhl-Bludnik, as.
Głównym zadaniem Wydziałowego Laboratorium Komputerowego jest zapoznanie studentów z oprogramowaniem komputerowym wykorzystywanym przy pracy projektowej. Rozwijanie umiejętność technicznej i manualnej, a także budowanie twórczego podejścia do projektowania.
Wiedza zdobywana jest za pośrednictwem wykładów, ćwiczeń oraz konsultacji mających przygotować studenta do samodzielnej i profesjonalnej pracy projektowej z użyciem danego oprogramowania. W pierwszym etapie edukacji, na studiach I stopnia studenci poznają programy do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej, rastrowej oraz programy wykorzystywane do dwuwymiarowego i trójwymiarowego wspomagania projektowania i tworzenia dokumentacji technicznych. Studenci poznają również oprogramowanie przeznaczone do tworzenia grafiki 3d oraz animacji. II stopień studiów jest czasem poświęconym pogłębianiu zdobytej już wiedzy.

Zuzanna Jankowska, Praca realizowana w programie Archicad + Photoshop, II rok I st. 
Justyna Wiśniewska, Praca realizowana w programie Archicad + Photoshop, II rok I st. 
Rozalia Schwarz, Praca realizowana w programie Archicad + Photoshop, II rok I st. 
Anna Krajewska, Praca realizowana w programie Archicad + Photoshop, II rok I st. 
Anastazja Knapp, Praca realizowana w programie Archicad + Photoshop, II rok I st. 
Ewa Wytykowska, Praca realizowana w programie 3ds Max + Photoshop, III rok I st. 
Anastazja Niemiec, Praca realizowana w programie 3ds Max, I rok II st. 
Anastazja Niemiec, Praca realizowana w programie 3ds Max, I rok II st. 
Lidia Stachowska, Praca realizowana w programie 3ds Max, I rok II st. 
Sylwia Chudek, Praca realizowana w programie 3ds Max, I rok II st. 
Julia Wiśniewska, Praca realizowana w programie 3ds Max, III rok I st. 
Barbara Nowak, Praca realizowana w programie 3ds Max, II rok I st.