Komputerowe Wspomaganie Projektowanie Ubioru
mgr inż.Maria Kruszyńska
Głównym zadaniem Wydziałowego Laboratorium Komputerowego jest zapoznanie studentów z oprogramowaniem komputerowym wykorzystywanym przy pracy projektowej. Rozwijanie umiejętność technicznej i manualnej, a także budowanie twórczego podejścia do projektowania.
Wiedza zdobywana jest za pośrednictwem wykładów, ćwiczeń oraz konsultacji mających przygotować studenta do samodzielnej i profesjonalnej pracy projektowej z użyciem danego oprogramowania. W pierwszym etapie edukacji, na studiach I stopnia studenci poznają programy do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej, rastrowej oraz programy wykorzystywane do dwuwymiarowego i trójwymiarowego wspomagania projektowania i tworzenia dokumentacji technicznych. Studenci poznają również oprogramowanie przeznaczone do tworzenia grafiki 3d oraz animacji. II stopień studiów jest czasem poświęconym pogłębianiu zdobytej już wiedzy.
Jagoda Matecka, Praca realizowana w programie Audaces,moduł Pattern III rok I st. Zofia Brunarska, Praca realizowana w programie Audaces, moduł Pattern III rok. I st. Oktawia Watras, Praca realizowana w programie Audaces, moduł Pattern III rok. I st. Oktawia Watras, Praca realizowana w programie Audaces, moduł Pattern III rok. I st. Maja Sykut, Praca realizowana w programie Audaces, moduł Marker III rok. I st. Oktawia Watras, Praca realizowana w programie Audaces, moduł Marker III rok. I st. Miłosz Krajewski, Praca realizowana w programie Audaces, moduł Idea I rok. II st. Aleksandra Hoffmann, Praca realizowana w programie Audaces, moduł Idea I rok. II st. Aleksandra Hoffmann, Praca realizowana w programie Audaces, moduł Idea I rok. II st.