∧
Pracownia Transformacji Obrazu
prof. dr hab. Konrad Kuzyszyn
dr Mateusz Sadowski, ad.
II rok I st.
Random access memory
wideo, 3’58”
Intermedia, II rok I st.
Chyba wszystko zrobiłem źle
animacja, 3’36”
III rok I st.
Relacja
wideo, 5’07”
II rok I st.
przepływ (autoportret)
wideo, 2’30”
I rok II st.
Now I see
transmisja wideo, obiekt, 60x100x60cm
kamera CCTV, silnik, blacha lustrzana, kable, stalowa rura, arduino
Zamknięta wewnątrz metalowego cylindra kamera przemysłowa widzi tylko swoje odbicie. Pozostał
nawyk obserwacji, który już nie spełnia swojej funkcji, a uwięzienie prowadzi do nerwowych ruchów.
W pracy postanowiłem odwrócić role między kamerą przemysłową a otoczeniem. Kamera może
przyjrzeć się tylko własnemu odbiciu, za to każdy może podejść i stać się jej niezauważonym
obserwatorem. W sytuacji wystawy, obiekt i projekcja znajdują się w różnych pomieszczeniach.
07JakubRudzik
II rok I st.
Andrzej Staniek Demo 1.0 V
Auto-Terminator
obiekt/instalacja
Robot próbuje przedrzeć się przez taflę, na której się utrzymuje. Czynność, którą wykonuje, jest na
granicy jego możliwości, przez co w każdej chwili może dojść do jego rozpadu. Moment przebicia szkła
też będzie równać się ze zniszczeniem instalacji.
Rozpad nastąpi, nie wiadomo tylko w którym momencie.
II rok I st.
Przyjdź, może się nie spotkamy
wideo, 8’35”
II rok I st.
Autoportret
wideo, 13’37”
II rok I st.
animacja (bez tytułu)
wideo, 4’49”
III rok I st.
(T)what is the weather today
Instalacja wideo
III rok I st.
(T)what is the weather today
Instalacja wideo
II rok II st.
Zaczyna się cicho. Głośność ustaw w połowie zakresu
wideo, 4’49”
głos: Jacek Zawadzki
Chciałam wejść do innej czasowości, do środka jej ciężkości, i tam odnaleźć przestrzeń na nieograniczone
peregrynacje. Właściwie, to udawałam owo pragnienie, uciekając przed tematami, które wróciły
rykoszetem w języku, nie dającym od siebie odpocząć. Kiedyś marzyłam o podróży na wschód
(nawiązanie do Hessego jest nieprzypadkowe), tymczasem spaceruję po cyfrowej bioróżnorodności
postbiurkowej łączności, opartej na nieodnawialnych źródłach energii. Kawałki obrazów przepychają się
nawzajem i uciekają w algorytmicznym kierunku. W spirali nakręcających się nieważkości, nie
dobrnęłam do tao, a buddyjska sztuka znikania nie znalazła we mnie Dedala. Pojadę na granicę. Trzeba
działać, krnąbrne krawędzie oswajać. Pozwólmy wędrownym obrazom, ludziom i nie-ludziom z
myślnikiem iść tam, gdzie zmierzają.
III rok I st.
Maras
wideo, 4’10”
II rok I st.
Autoportret
wideo, 2’22”
Mikołaj Karczyński
II rok I st.
Autoportret
fotografiaMikołaj Karczyński
II rok I st.
Twarze
fotografiaDaria Bielienkov
II rok II st.
Teka
zbiór fotografiiDaria Bielienkov Daria Bielienkov Daria Bielienkov Patrycja Filarska
I rok II st.
Kaktus na Ugorku
Instalacja w przestrzeni publicznejPatrycja Filarska Patrycja Filarska