∧
Pracownia Znaku i Identyfikacji
prof. dr hab. Wojciech Janicki, prof. UAP
ID Pracownia – Pracownia Znaku i Identyfikacji powstała w 2010 roku. Jej celem jest kształcenie umiejętności w zakresie projektowania znaków i systemów identyfikacyjnych o rozmaitym charakterze.
Ćwiczenia praktyczne poprzedzone wprowadzeniem teoretycznym. Tematy realizowane w oparciu o brief projektu, indywidualne konsultacje i korekty. Otwartość na autorskie poszukiwania graficzne. Pracownia regularnie podejmuje współpracę z firmami i instytucjami realizując projekty zamawiane o charakterze komercyjnym np. kampanie reklamowe produktów, usług, wydarzeń. W zależności od stopnia zaawansowania studenta i semestru wejścia, zakres opracowania podlega indywidualnym ustaleniom, zgodnie z ogólnymi wymaganiami zgodnie z kartą pracowni.
Program Pracowni obejmuje:
zasady projektowania znaku
zasady projektowania systemu identyfikacji
specyfikacja techniczna (księga znaku/id)
ux i service design
kampanie reklamowe produktów, usług, wydarzeń
projektowanie interdyscyplinarne
terminologia i metody pracy
trendy i historia designu (prezentacje)
eksperyment graficzny
www.id-pracownia.pl
https://www.facebook.com/ID.Pracownia
https://www.instagram.com/id_pracownia/
600px
Gabriela Patro / Pachnidło – kampania promocyjna dla wybranej marki perfum Karolina Jastrzębska / HerLabs – koncepcja wizerunkowa marki kosmetycznej Marta Jaśkowiak / Basics&Co – koncepcja wizerunkowa marki kosmetycznej Patrycja Walczak / Pachnidło – kampania promocyjna dla wybranej marki perfum Maryna Rutkowska / Pachnidło – kampania promocyjna dla wybranej marki perfum Magdalena Geściak / Pachnidło – kampania promocyjna dla wybranej marki perfum Katarzyna Wit / WE – koncepcja wizerunkowa ligi tenisowej dla seniorów Hanna Konopka / Myk – koncepcja wizerunkowa marki z elementami service design Antoni Kwiatkowski / GoBorderless 2025 – koncepcja identyfikacji wizualnej Europejskiej Stolicy Kultury: Nova Gorica-Gorizia 2025 Marta Jerzmanowska / GoBorderless 2025 – koncepcja identyfikacji wizualnej Europejskiej Stolicy Kultury: Nova Gorica-Gorizia 2025 Paulina Krynicka / Kino Kobiet – koncepcja wizualna cyklu filmowego Patrycja Walczak / UAM, rebranding – koncepcja identyfikacji wizualnej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Tadeusz Niziołek / Luksja, rebranding – koncepcja identyfikacji wizualnej marki kosmetycznej Luksja Karolina Pałka / Ogród Dendrologiczny w Poznaniu, rebranding – koncepcja identyfikacji wizualnej Zuzanna Wasiak / Książkomaty – koncepcja kampanii promocyjnej książkomatów Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu Antoni Grodzki / Książkomaty – koncepcja kampanii promocyjnej książkomatów Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu Michał Adamek / Książkomaty – koncepcja kampanii promocyjnej książkomatów Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu Helena Malczewska / Książkomaty – koncepcja kampanii promocyjnej książkomatów Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu Hanna Konopka / Książkomaty – koncepcja kampanii promocyjnej książkomatów Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu Natalia Kotkowska / Książkomaty – koncepcja kampanii promocyjnej książkomatów Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu Aleksandra Zwolankiewicz / Książkomaty – koncepcja kampanii promocyjnej książkomatów Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu Ida Piotrowska / Książkomaty – koncepcja kampanii promocyjnej książkomatów Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu Anastasiia Sheragina / Każdy jest ważny – koncepcja kampanii społecznej Ida Piotrowska / Każdy jest ważny – koncepcja kampanii społecznej Justine Thomas / Każdy jest ważny – koncepcja kampanii społecznej Magdalena Geściak / Każdy jest ważny – koncepcja kampanii społecznej Julia Pikul / Dni Ziemi DIY – koncepcja kampanii społeczno-ekologicznej. Projekt realizowany we współpracy z Palmiarnią Poznańską Marta Bączyk / Dni Ziemi DIY – koncepcja kampanii społeczno-ekologicznej. Projekt realizowany we współpracy z Palmiarnią Poznańską Adrian Kornijewski / Let it Bee – koncepcja kampanii społeczno-ekologicznej. Projekt realizowany we współpracy z Palmiarnią Poznańską Martyna Żelazna / Let it Bee – koncepcja kampanii społeczno-ekologicznej. Projekt realizowany we współpracy z Palmiarnią Poznańską Maryna Rutkowska / Festiwal Nauka dla Wodoru – koncepcja identyfikacji wizualnej wydarzenia Patrycja Walczak / Art Week Poznań 2022 – koncepcja identyfikacji wizualnej wydarzenia Maja Grynko / Art Week Poznań 2022 – koncepcja identyfikacji wizualnej wydarzenia Jakub Franczak / Art Week Poznań 2022 – koncepcja identyfikacji wizualnej wydarzenia Natalia Kotkowska / Art Week Poznań 2022 – koncepcja identyfikacji wizualnej wydarzenia