∧
Komputerowe Wspomaganie Projektowania
mgr Marta Brennenstuhl-Bludnik
mgr Dorota Kuźniarska
Głównym zadaniem Wydziałowego Laboratorium Komputerowego jest zapoznanie studentów z oprogramowaniem komputerowym wykorzystywanym przy pracy projektowej. Rozwijanie umiejętność technicznej i manualnej, a także budowanie twórczego podejścia do projektowania.
Wiedza zdobywana jest za pośrednictwem wykładów, ćwiczeń oraz konsultacji mających przygotować studenta do samodzielnej i profesjonalnej pracy projektowej z użyciem danego oprogramowania. W pierwszym etapie edukacji, na studiach I stopnia studenci poznają programy do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej, rastrowej oraz programy wykorzystywane do dwuwymiarowego i trójwymiarowego wspomagania projektowania i tworzenia dokumentacji technicznych. Studenci poznają również oprogramowanie przeznaczone do tworzenia grafiki 3d oraz animacji. II stopień studiów jest czasem poświęconym pogłębianiu zdobytej już wiedzy.
740px
Anna Krajewska, III rok, I stopnia, Scenografia do spektaklu Paolo Fantin „Jenůfa” – ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Anna Krajewska, III rok, I stopnia, Scenografia zrealizowana na potrzeby tematu z pracowni kierunkowej. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Anna Krajewska, III rok, I stopnia, Scenografia do spektaklu „Constellations” – ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Maria Próchnicka, II rok, I stopnia, Scenografia do spektaklu „Aida” – ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Rozalia Schwarz, III rok, I stopnia, Scenografia zrealizowana na potrzeby tematu z pracowni kierunkowej. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Aleksandra Sornek, II rok, I stopnia, Scenografia do spektaklu “tesseracts of time” – ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Magdalena Wolak, I rok, II stopnia, Scenografia do spektaklu “tesseracts of time” – ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Maria Próchnicka, II rok, I stopnia, “kompozycja surrealistyczna” – ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Weronika Nazaruk, II rok, I stopnia, “kompozycja surrealistyczna” – ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Magdalena Wolak, I rok, II stopnia, ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Kseniya Dubiashchuk, III rok, I stopnia, Scenografia zrealizowana na potrzeby tematu z pracowni kierunkowej. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Aleksandra Sornek, II rok, I stopnia, “kompozycja surrealistyczna” – ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Maja Sawicka, II rok, I stopnia, Scenografia do spektaklu „Aida” – ćwiczenie semestralne. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Maja Sawicka, II rok, I stopnia, scenografia zrealizowana na potrzeby tematu z pracowni kierunkowej. Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Rozalia Schwarz, III rok, I stopnia, Projekt wybiegu mody – ćwiczenie semestralne Praca wykonana przy pomocy programu 3ds Max + Corona Renderer
Maksymilian Kaczmarek, I rok, I stopnia, Awatar – projekt postaci cyfrowej. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Dominika Kustoń, I rok, I stopnia, Awatar – projekt postaci cyfrowej. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Aniela Jankowska, I rok, I stopnia, Awatar – projekt postaci cyfrowej. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Martyna Formela, I rok, I stopnia, Awatar – projekt postaci cyfrowej. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Maria Klewiado, I rok, I stopnia, Awatar – projekt postaci cyfrowej. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Faustyna Stark, I rok, I stopnia, Awatar – projekt postaci cyfrowej. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Anna Świontek-Brzezińska, I rok, I stopnia, Awatar – projekt postaci cyfrowej. Praca wykonana przy pomocy programu Photosho
Faustyna Stark, I rok, I stopnia, Plakat filmowy/teatralny. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Aniela Jankowska, I rok, I stopnia, Plakat filmowy/teatralny. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Martyna Formela, I rok, I stopnia, Plakat filmowy/teatralny. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Marta Bieganek, I rok, I stopnia, Plakat filmowy/teatralny. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop
Maksymilian Kaczmarek, I rok, I stopnia, Plakat filmowy/teatralny. Praca wykonana przy pomocy programu Photoshop