Podstawą programu zajęć Rysunku i Malarstwa dla Studiów Niestacjonarnych na Kierunku Grafika Projektowa jest poszukiwanie indywidualnego języka wypowiedzi plastycznej w obrębie szeroko pojętego medium rysunku i malarstwa.
Dla studentów studiów magisterskich proponuję pracę wobec natury, modela, sytuacji przygotowanych w pracowni. Studentów zachęcam także do przedstawiania własnych propozycji (plenerowych, rysunku modela). Praca bezpośrednio z natury jest świetną formą ćwiczenia rysunkowo-malarskiego dla wsparcia rozwoju w kierunku projektowania i grafiki warsztatowej. Na etapie studiów magisterskich jest utrwaleniem reguł rządzących widzeniem i dalszym poznawaniem możliwości jakie daje ich analiza na płaskiej powierzchni papieru lub płótna. Poznając i rozszerzając elementarz środków plastycznych, student jest jednocześnie zachęcany do pielęgnacji, a także kształtowania, rozwijania i przekraczania własnych preferencji wizualnych. Nieodłącznym elementem procesu tworzenia i konstruowania własnej wizji plastycznej jest wyobraźnia poszerzona o konteksty związane z indywidualnymi zainteresowaniami, które mogą być także punktem wyjścia do tematów proponowanych przez studenta. Student jest zachęcany do rozwijania swoich zainteresowań poprzez wybór spośród tematów zaproponowanych lub realizację własnego.
600px
Daria Deleżuch, bez tytułu, 50 x 70 cm, węgiel i kredka na papierzeDaria Deleżuch, bez tytułu, 50 x 70 cm, węgiel i kredka na papierzeKinga Nowak, bez tytułu, 30 x 20 cm, ołówek na papierzeMariia Levada, bez tytułu, 80 x 60 cm, pastel na papierzeMichał Pijański, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzeMichał Pijański, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzeMichał Pijański, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzeZuzanna Zapart, A4, Suche pastele ,,Rzeźba kobiety’’.Ewelina Grygiel, bez tytułu, 100 x 70 cm, węgiel i akryl na papierzeHanna Pohorielova, bez tytułu, 70 x 50 cm, węgiel, pastel i akryl na papierzeHanna Pohorielova, bez tytułu, 70 x 50 cm, węgiel, pastel i akryl na papierzeHanna Pohorielova, bez tytułu, 70 x 50 cm, węgiel, pastel i akryl na papierzeHanna Pohorielova, bez tytułu, 70 x 50 cm, węgiel, pastel i akryl na papierzeHanna Pohorielova, bez tytułu, 70 x 50 cm, węgiel, pastel i akryl na papierzeDorota Kołodziejczyk, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzeDorota Kołodziejczyk, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzeDorota Kołodziejczyk, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzeDorota Kołodziejczyk, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzeAleksandra Jasińska, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzeAleksandra Jasińska, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzeAgnieszka Cieślińska, W tym samym miejscu o innej porze, szkicownik wykonany własnoręcznie, 10 x 15 cm, technika własnaMarta Turek, bez tytułu, 30 x 20 cm, ołówek na papierzeMarta Skowrońska, bez tytułu, 100 x 70 cm, akryl na papierzeMarta Skowrońska, bez tytułu, 100 x 70 cm, akryl na papierzePiotr Błotny, bez tytułu, 30 x 20 cm, węgiel na papierzeJędrzej Skoracki, bez tytułu, 20 x 30 cm, ołówek na papierzeJędrzej Skoracki, bez tytułu, 20 x 30 cm, ołówek na papierzeDorota Kołodziejczyk, bez tytułu, 70 x 50 cm, ołówek na papierzePiotr Skowroński, Rybia soczewka, 50 × 70 cm, cienkopis na papierzeMalwina Jungermann, bez tytułu, 100 x 70 cm, węgiel na papierze