IV Pracownia Malarstwa
prof. Andrzej Zdanowicz
mgr Julia Królikowska
Program pracowni obejmuje zagadnienia refleksji związanej z kolorem, formą, formatem, fakturą i techniką, czyli tym wszystkim co buduje fenomen obrazu malarskiego.
Skierowany jest na wykształcenie indywidualnego języka wypowiedzi wykorzystujący predyspozycje, możliwości i zainteresowania studiujących. Pracownia jako miejsce spotkań i pracy ma za zadanie stworzyć ku temu sprzyjające warunki poprzez propozycje martwych natur, pracę z modelem/modelką, propozycję ćwiczeń hasłowych odwołujących się do wyobraźni osób studiujących. W dalszej kolejności, atmosfera rozmów o sztuce, prezentacje dotychczasowych dokonań, wspólne dyskusje na tematy powstałych prac mają za zadanie wykształcenie autorskich tematów, które proponują osoby studiujące.
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/1-5-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/2-5-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/4-7.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/5-6.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/6-6-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/7-6-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/8-6.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/9-6.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/10-32-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/11-30-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/12-31.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/13-27.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/14-31-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/15-7.png)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/16-32.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/17-31.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/18-32.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/19_.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/20-27.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/21-27-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/22-26-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/23-24-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/24-23-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/25-22-scaled.jpg)
Wyjęte z kontekstu części urządzeń elektronicznych połączone z materiałami o różnym stopniu giętkości tworzą przestrzenne kompozycje. Zignorowanie ich pierwotnej funkcji umożliwiło przetransformowanie przedmiotów użytkowych w zabawki i stworzenie z nich abstrakcyjnych układanek.
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/26-19-scaled.jpg)
Wyjęte z kontekstu części urządzeń elektronicznych połączone z materiałami o różnym stopniu giętkości tworzą przestrzenne kompozycje. Zignorowanie ich pierwotnej funkcji umożliwiło przetransformowanie przedmiotów użytkowych w zabawki i stworzenie z nich abstrakcyjnych układanek.
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/27-19.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/28-18-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/29-18-scaled.jpg)
![](https://wk.uap.edu.pl/2023/wp-content/uploads/2023/06/30-15.jpg)